Photobucket

Friday, April 22, 2011

说真的....

很多时候都不想看你的恋爱史....

不懂是因为反反复复都是在讲着一样的事而厌倦还是因为自己没恋过不想看...

应该不是羡慕而是害怕看多了对恋爱更不敢抱任何希望...

我很自私对吗?

没办法...我控制不了....

想多两想其实我和你一样.

部落各都在写着同样的事...

你的是爱情我的是悲观的人生...很少出现其他东东...

突然想着,我朋友会看到生气和厌倦吗?

Friends…….

SORRY…

p.s.those who read english,sorry.

i feel like it's easier to express in chinese.

it's about something my friend facing and cause me think of other stuff....

the last part related to you all who are willing to read my blog.

i'm so sorry because i've been posting depressing stuff all the time.

will you get bored and angry with the things i post?

sorry.i just can't control myself being pessimistic....

No comments:

Post a Comment